Η Διαδικασία Αναγόμωσης της Bandag

ΣΤΑΔΙΟ 1

 

Ο αρχικός έλεγχος αξιολογεί την ασφάλεια
του στελέχους του ελαστικού.
Τα μάτια και τα χέρια ενός ειδικού στα ελαστικά
είναι τα βασικά εργαλεία για την αξιολόγηση
της μελλοντικής αξιοπιστίας και ασφάλειας του
ελαστικού, καθώς και για την ταξινόμησή του για
την πιο κατάλληλη χρήση.



ΣΤΑΔΙΟ 2

 

Ο μη καταστροφικός έλεγχος εξετάζει τα
αόρατα ζητήματα ασφάλειας.
Εκεί όπου σταματούν οι ανθρώπινες ικανότητες
και η τεχνογνωσία, αναλαμβάνει η τεχνολογία,
με τη χρήση εργαλείων όπως ο Ανιχνευτής για
Καρφότρυπες, ο Διατομογράφος και το NDI.



ΣΤΑΔΙΟ 3

 

Η λείανση αποκαθιστά τις διαστάσεις του
ελαστικού και την τέλεια ισορροπία.
Η λείανση αφαιρεί το φθαρμένο πέλμα,
κατεργάζεται την επιφάνεια και διορθώνει
οποιαδήποτε ανωμαλία στην περιφέρεια του
ελαστικού.

 

 


ΣΤΑΔΙΟ 4

 

Η απόξεση και η γόμωση επιδιορθώνουν και
σώζουν πολύτιμα στελέχη
Κάθε βλάβη που έχει υποστεί το ελαστικό
εξαλείφεται και επιδιορθώνεται για να
αποκατασταθεί η αρχική δύναμη του στελέχους.
Οι επιδιορθώσεις της Bandag εξασφαλίζουν τη
μέγιστη ενίσχυση του ελαστικού.


 


ΣΤΑΔΙΟ 5

 

Κατασκευή: προστιθέμενη αξία με την
προσθήκη ενός νέου πέλματος.
Σε αυτό το στάδιο, εφαρμόζονται με ακρίβεια και
ομοιογένεια γύρω από το στέλεχος η ενδιάμεση
συνδετική στρώση (γόμα κούσιον) και ένα νέο
πέλμα.


 


ΣΤΑΔΙΟ 6

 

Ο βουλκανισμός “ασφαλίζει” το πέλμα στο
ελαστικό.
Το αναγομωμένο ελαστικό της Bandag περνάει
στη συνέχεια από βουλκανισμό σε έναν ελαστικό
φάκελο, σε συνθήκες μέτριας θερμοκρασίας και
πίεσης.


ΣΤΑΔΙΟ 7

 

Ο τελικός έλεγχος εξετάζει την ασφάλεια
και την τελειότητα της εμφάνισης.
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, το φρεσκο-
αναγομωμένο ελαστικό επιστρέφει για έναν
τελικό οπτικό και διά αφής έλεγχο, ώστε να
διαπιστωθεί ότι ανταποκρίνεται σε όλες τις
προδιαγραφές απόδοσης και εμφάνισης.